onsdag 20 juni 2007

Imperial

Jaa!! jag har fastnat i star wars galaxies träsket tyvärr men jag spelar så länge det är roligt, tänker inte låta det går över hand som wow nästan fick.

Ja så här ser jag ut i star wars då ^^.. hehe Och min gubbe heter Atallapa Ackawi och är en Engineerer(droid/weapon trader) och jag tjänar ca en halv miljon om dagen i spelet minst ;D...tänk om det vore så lätt i verkligheten..




Well well jag tror faktiskt inte någon som läser detta är faktiskt intresserad av star wars så jag ska skona er ;p.

Jag har lanat hos dennis nu i ca en vecka så det har egentligen inte hänt så mycket mer i mitt liv dom senaste dagarna :/, men imorgon kommer micke hem och på fredag är det stor fest hemma hos oss :), med grillning och dricka o brändboll kanske? ;D

O vilket fall så saknar jag Frida något otroligt mycket just nu vilket känns otroligt jobbigt :(..vill hinna träffa henne innan frankrike ju!

aja nu får det vara nog för den här gången.

Sköt om er önskar en trött Robbin

1 kommentar:

Anonym sa...

Min älskade lilla starwars-nörd ;D