tisdag 2 mars 2010

Nya livet

Nya livet är här.

Är det här för att stanna är frågan!?

Igår började jag på mitt nya jobb :), började klockan 14.00 - ca 23.00, på posten. Eftersom bussarna till pilängen går helt cpstört så fick jag ta taxi till jobbet... vilket kändes lagom kul men det var första dagen så jag ville verkligen inte komma för sent.
Jag är lite seg i kroppen efter allt men trode det skulle vara värre.. men det kommer säkert. Nu kommer jag börja 18.00 till 22.40 om jag fatta allt rätt.

Ska börja kolla lite lägenheter smått igen, har inte vågat det helt innan för man vet ju aldrig vad som kan hända, och fler ekonomiska problem behöver jag verkligen inte. Tänkte kolla med arbetsförmedligen också angående ersättning för resten av tiden jag inte jobbar.

Jag har festat väldigt hårt dom senaste gångerna jag har varit ute... vilket jag måste ändra på. Festa är roligt men jag måste hitta min gräns igen helt enkelt.

Många undrar nog varför jag har börjat lyssna så hiiimla mycket på electro house och nu har jag funnit svaret, förutom att det är jävligt bra sååå kommer det hela tiden ny musik i det hela och det finns så mycket att utforska fortfarande medans jag känner mig väldigt begränsad i death metal genren, hittar ju nästan aldrig nya band som är värda att lyssna på, och de band som finns gör knappt ingen ny musik. Men SÅKLART lyssnar jag fortfarande på den underbara musiken :).

Jag ska skriva brev till en fin vän nu men jag hör av mig inom kort igen.

over and out.

Inga kommentarer: