onsdag 11 april 2007

Happy Bithday To Meee!

...vad mycket som kan hända under ett år...helt sjukt.. blir helt lessen när jag tänker på det.
Ska försöka göra detta år till ett bra år...göra folk lyckligare än lessnare.
Jag tycker verkligen om mina vänner jätte mycket har jag insett..dom betyder väldigt mycket för mig! Hoppas alla vet det.

Well min födelsedag kommer inte vara så speciell idag men på fredag ska jag ju ut med gänget för hoppningsvis och på lördag blir det 300 på bio :) så det är fint iallafall.

skriver senare idag vad som har hänt under födelsedagen:)

Puss o knull gott folk

2 kommentarer:

h sa...

So, hello sweet boy. Jag är glad att vara först med att säga "grattis" och jag är glad att du finns. Glad för din skull och jag hoppas du får en fin födelsedag.Hoppas du festar loss och blir redlös på fredag!

Mary Elisabeth sa...

Hej vännen! Grattis på din födelsedag ^^ tack för att du finns; älskar dig vännen. Mår bättre idag, mkt bättre och det tack vare dig :)

Hoppas du får en toppendag!
Kram