lördag 21 april 2007

Stackars han som aldrig gråter, Fast han släpar på ett höghus..

Stackars han som aldrig gråter
Fast han släpar på ett höghus
Vad är det ingen ska få se
som ingen inte redan sett
Och vart ska det där huset


Idébrist i låtskrivandet.. what to do what to do!?.. Det känns som evigheter sen jag skrev en låt.. hur kan det komma sig? Jag ska fan ta tag i det där igen.. och börja spela upp på scenen igen skulle vara det ultimata, men fan att jag ska vara så nervös! Jag har nog uppträdigt minst 50 gånger men ändå lika om inte MER nervös dom senaste konserterna.

Såg 300 iförrgår igen ^^ så snygg film sååå eller vad säger du Hanna?fast du gilla ju splatter scenerna mer ;p.
Och igår träffade jag Jenny :D...dock dissa hon mig efter några timmar bara...Meen det gjorde ingenting för vi hade mycket trevligt och vi får ses snart igen tycker jag.

Och Marie fyllde 20 bast här om dagen YEEEY:D!!! Hon är så bra den tjejen ^_^, hoppas hon fick en trevlig födelsedagsfest igår:) för det förtjänar hon.


Idag är jag fast här hemma men det går ingen nöd på mig..har så mycket anime och filmer att kolla på så det är sjukt. Någon som vill göra mig sällskap?

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss!