måndag 23 april 2007

Marseille



Tamulen ringde mig här om dagen och sa:

T:Hej Robbin jag har kollat upp lite saker..och undrar om du vill med till barcelona eller venedig? Vi ska nämligen boka flyg och hotell idag så är du på?
R:eeeh...ja vafan varför inte!

(min största impuls "grej" jag gjort tror jag)
Men det blev Marseille i Fraaankrike istället av någon anledning, fast jag klagar verkligen inte.

1 timme senare i samtalet fick jag reda på att allt är fixat, även med hotell.
Så jag, Armin, Trillingarna och Mike G åker den 4 juli :DDDD min första utlandsresa yeeeey :D och jag får flyga för första gången i mitt liv...med min vanliga otur så kommer säkert planet crasha och jag dör ;_;.... NÄääääääääääääääää det hoppas vi inte att det gör :D

Grejen är också att jag kommer hem dagen innan Arvika... och jag kan inte bestämma mig riktigt hur jag ska göra. Förmodligen åker jag till arvika iallafall men jag har en känsla att jag kommer vara ganska slut efter resan + att jag kommer ha dåligt med pengar.
SÅÅ folket övertyga mig att åka till Arvika :)

2 dagar kvar tills min flickvän dyker upp vilket ska bli väldigt fint! Och det är fan snart bara 1 dag kvar..*kollar på klockan* <3

Jag vill lyfta fram Hanna i dagens inlägg för hon är den hon är. En person som förtjänar det bästa och den som inte håller med ska jag personligen trampa på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det är klart att du ska till Arvika!
När ska jag annars få en chans att träffa dig?