söndag 22 april 2007

L



God kväll kära medborgare!

Idag har Robbin tagit tag i städningen, jag har dammat, dammsugit, plockat, städat och sorterat. Detta tog Robbin 6 timmar att slutföra... och det jobbiga är att jag inte är klar än... -.-
Man kan hitta mycket roligt btw när man städar som t.ex: ett X-box ;D

Och JAA Death note har nått sin spets igen. Avsnitten vid 15 till 24 va en pest att dra sig genom...men SEN...shit pommes alltså fan vad bra det har blivit! Så nu du Armin kan du inte tjata att jag ska kolla på dom :p

Nu har jag bara (kollar up)...ca 1300 anime avsnitt i olika serier att kolla på så är jag klar med dom jag har på datorn iallafall...vill ladda hem fler men det är som att skriva på ett "hej då till mitt liv" kontrakt...så jag lugnar mig nog lite och kollar klart på dom jag har.

Såg klart på prison break säsong 2 här om dagen :)...det kommer en 3:a...det börjar tragiskt nog bli som Lost ;_; ... AVSLUTA serien istället så folk som jag kan sova om nätterna och inte måste kolla genom en ny hel säsong XD.
(är snart klar med säsong 6 i 24 också)


Oh well nu ska jag sova men jag har mer att skriva så det får bli imorgon! Sov gott meine damer unt herrer!

Inga kommentarer: