tisdag 17 april 2007

He had a Colt .45 and a deck of cards!

Lilla ninjan... ;_; *SAKNAR*



THIS IS SPARTA!!...sjukt bra film det där... Såg den med "gänget"(mike,samuel,daniel,armin,dennis,renné,patrik och ninni) i lördags. Mycket trevligt firande av min födelsedag:).

I fredags hade vi boooosterdraw i magic..vilket gick åt helvete för min egna del men det var skoj för det ^__^

För er som inte vet det än så kommer jag förmodligen flytta till Göteborg en kort period och plugga till bartender... och detta är ett mycket stort steg för Robbin ska ni veta.. jag börjar faktiskt nästan gråta när jag tänker på det...eftersom jag vet verkligen hur mycket jag hatar att plugga...och själva skolgrejen..iofs så kan detta också bero på att jag inte mådde bra alls när jag väl gick i skolan av andra själ. Jag vill tacka alla fina vänner(Hanna framför allt) som har stöttat mig i bartender beslutet! Well jag har inte bestämt mig när jag ska börja bara...30 april..är lite väl snart tycker jag..och jag vill inte plugga under sommaren.. oh well en sak i taget.

Nu på lördag ska jag på krogen igen med Sara ser det ut som :) och se mustash. Ska bli väldigt kul att träffa henne igen. Hoppas jag får pengarna innan dess bara ;_;

Och snart snart kommer min Frida o hälsar på:) ska bli mycket trevligt må jag säga. Och jag hoppas inte det blir en tråkig vistelse för henne.

den 12 maj (hade jag rätt marie?) ska jag till ESTOCKOLMO! och hälsa på marie framför allt men också kära vänner och broder Niklas är tanken + att gå på polishögskolans öppna hus.


*dansar och vickar på höften* care to join?

Inga kommentarer: